“What is the PTSA?” Webinar for Mandarin Speakers

Welcome to Bellevue School District. Bellevue PTSA Council will host “Introduction to PTSA” seminar on Friday, October 1st, 2021 10:00 – 11:30 am. The session will be conducted in Mandarin Chinese. The seminar will discuss the role of PTSA at the student’s education and the ways to get involved with PTSA.

PTSA 中文介

如果您想多了解学校 PTSA 的运作, 成为一名积极参与孩子教育的家长,或者您是新来社区的家长,希望尽快融入社区大家庭,Bellevue PTSA Council 于10月1日 10:00am-11:300am举办一次中文座谈会,形式轻松,有问必答,期望能帮你更多了解学校和社区.

和中国学校的家长会不同,PTSA在美国学校运作中扮演了非常重要的角色。您的加入可以影响学校的发展和孩子的教育也是回馈学校和老师们的一种方式。另外,您可以认识很多来自中国和美国的同学们家长,是了解以及融入美国社会非常好的渠道。

次讲座为中文, 欢迎家长参加!